м. Гадяч, вул. Гетьманська, 62-б
Банер 728 х 180 шапка шилович
Банер 728 х 180 шапка Люкс Авто
Банер 728 х 180 шапка ПанАвто
Банер 728 х 180 шапка МЕД
Банер 728 х 180 шапка Ведучі

Найчастіше малюки отруюються ліками, які дорослі залишають без нагляду

діти тровлятьсяПодія: Американські дослідники встановили, що батьки та старші родичі винні у половині отруєнь дітей у віці до п'яти років. Усе через ліки, які вони залишають без нагляду. Результати нового дослідження вчені опублікували на сайті Journal of Pediatrics.

Деталі: Найчастіше діти труяться препаратами для лікування діабету та серцево-судинних хвороб, які становлять небезпеку для них навіть у малих дозах. Лише у США щороку до лікарень потрапляють 50 000 малюків із такими отруєннями. Усе через те, що дорослі залишають ліки у легкодоступних місцях. Дідусі та бабусі, наприклад, часто ставлять таблетки на видному місці, щоб не забути вчасно їх прийняти. Також вони перекладають таблетки з пляшечок у торбинки, щоб легше було їх дістати. Але медпрепарати так само стають доступнішими і для дітей. Іноді таблетки випадково висипаються з пляшечки, і зібрати їх повністю буває проблематично. Одна-дві можуть закотитися, а потім потрапити до рук дитини. Дослідники радять тримати ліки в оригінальних упаковках, а після кожного прийому двічі перевіряти, чи закрита пляшечка. Також не варто залишати ліки на видноті, найкраще тримати їх у верхніх шафках. Якщо ви випадково розсипали таблетки на підлогу, то обов'язково після цього приберіть кімнату пилососом. А якщо маєте найменшу підозру, що дитина проковтнула ліки, негайно зверніться у лікарню.

Коментарі: Українські медики погоджуються з думкою закордонних фахівців. «Пігулки, розчини для регулювання рівня тиску та снодійні – одні з найнебезпечніших для дітей. Симптоми та перша допомога такі ж, як при отруєнні побутовою хімією. Переплутати таке отруєння, наприклад, із харчовою токсикоінфекцією важко. При отруєнні таблетками біль у шлунку виникне, швидше за все, одразу. За харчового отруєння – через 2-3 години. При отруєнні таблетками не буде підвищеної температури. Навпаки, вона буде знижена. А за харчової токсикоінфекції завжди є підвищена температура», – цитує «Вісник Кременчука» Юрія Авраменка, завідувача відділенням реанімації та інтенсивної терапії КНМП «Кременчуцька міська дитяча лікарня».

«Не називайте таблетки та пігулки при дітях «цукерками», щоб у них не сформувалася хибна уява про ліки як про солодощі, – додають у МОЗ.

Що було раніше: В Одесі наприкінці минулого року однорічна дівчинка отруїлася залишками метадону, який вживала її мати. Дитина впала в кому. Тепер 33-річна жінка постане перед судом.

«Експрес»

Додати коментар

Вхід через соц.мережі

Оголошення

  •  01.04.2020
  •  01.04.2020
  •  01.04.2020
  •  01.04.2020
  •  01.04.2020